Saturday, April 7, 2012

Timeline FB - Dulu dah OK, sekarang dah jadi balik !

Lebih kurang soalan yang ditanyakan ;

Salam Pakcik, dulu saya dah buat cara-cara nak buang Timeline pada Facebook saya. Dah OK. Pastu mase saya bukak Facebook saya kat rumah saudara saya, Facebook saya jadi macam lama balik (macam mase TIMELINE lah maksudnya tu) !. Kenape ye pakcik ?

Jawapan seadanya seperti berikut ;


Seperti yang telah saya ajarkan di ENTRY di sini  (KLIK) , di hujung tu, saya ada menyebutkan bahawa "TimeLine Remove" adalah satu software yang kita pasangkan untuk menutup pandangan Timeline Facebook. Ianyanya hanya di pasang pada BROWSER yang kita gunakan seperti Google Chrome, Mozilla Firefox atau lain-lain.
CUBA LIHAT PANAH MENUNJUKKAN TIMELINE REMOVE TELAH DIPASANGKAN

Jadi, bila kita meLOGIN akaun Facebook kita di tempat yang tidak di pasangkan (install) Timeline Remove, maka pandangan Facebook kita akan kembali seperti sebelumnya kerana pada BROWSER itu tiada sistem yang membolehkan kita melihat susunan seperti Facebook yang "LAMA"

Jika ada yang mengemukakan soalan ini ;

SAYA SERABUTLAH TENGOK TIMELINE NI !!!!!!!!!!!!!!!

Jawapan saya, jenguklah ENTRY ini untuk lakukan tindakan menyahpandangkan TIMELINE di FACEBOOK anda.

KLIK

Jika anda bertanya lagi ;

Habis tu BILA gunakan Komputer kat tempat lain, kena buat lagi ke ?

Jawapan saya ;

YA

Kalau anda tanya ;

LECEHLAH macam tu !!!

Jawapan saya ;

FACEBOOK ni bukan KITA punya...

JANGAN MARAH... JANGAN MENCARUT... SENYUM SYUKUR SELALU !!!

No comments: