Tuesday, August 7, 2012

Video semasa Program Penyampaian Sijil untuk anak-anak Yatim, OKU dan Warga Kurang Mampu




Selanjutnya di - http://www.youtube.com/user/akuoku03/videos

Kenangan semasa MAJLIS PENYAMPAIAN SIJIL KURSUS BAGI PROJEK KURSUS KOMPUTER WARGA KURANG MAMPU ANJURAN oAa Microsystem yang dikendalikan PERNIAGA WARGA OKU sekadar yang termampu.

Saya selaku seorang Peniaga Cacat Anggota ingin mendapatkan kerjasama dari para Dermawan untuk menaja Projek Kelas Komputer ini bagi membolehkan saya meneruskan perniagaan saya sebagai usaha saya mencari lebihan pendapatan.

Dana tajaan saya gunakan untuk pembayaran sewa dan bil serta tanggungan perniagaan sedikit darinya saya ambil buat menampung perbelanjaan keluarga bagi mencukupkan duit bantuan yang saya terima setiap bulan.

Saya menjemput pihak Dato'/Datin/Tuan/Puan untuk melakukan amal kebajikan dengan menaja Projek yang saya anjurkan ini.

Majlis didalam video ini telah diadakan seperti berikut ;
Tarikh  -  8 Julai 2012
Jam  -  08.30 malam
Tempat  -  Dataran PPR Laksamana

Saya amat mengharapkan pihak Dato'/Datin/Tuan/Puan sudi untuk bekerjasama bagi menjayakan Projek ini majlis ini.

Segalanya saya dahului dengan ucapan Jazakallah dan Terima Kasih.

Omar bin Abdul Aziz - Tel - 012 555 0546

keterangan lanjut -- http://omarbinabdulaziz.blogspot.com

-


  GAMBAR-GAMBAR MASA MAJLIS



No comments: