Tuesday, May 31, 2011

Panjang-panjang kan lah...

Mereka hanya menjalankan Amanah...
Kepada kawan-kawan, tuan-tuan, puan-puan yang tersinggah ke BLOG ini, tolong-tolonglah panjangkan surat saya ni pada dermawan-dermawan yang ada lebihnya dan sudi nak kongsikan dengan saya.  Mudah-mudahan dengan bantuan semua, dapatlah saya menyelamatkan kedai saya hingga ke akhir hayat saya sebagai usaha nak mencari lebihan pendapatan.

Sementara nak menunggu siapa juga yang menjadi Perdana Menteri boleh memikirkan sesuatu untuk di beri peluang kerja pada golongan-golongan OKU yang menjalankan perniagaan.  Tak perlu banyak, kalau 10peratus dari projek baiki komputer pejabat-pejabat kerajaan di buka peluangnya pada golongan OKU ni, tidaklah golongan OKU ni terkapai-kapai hampir nak lemas bila tiba masanya.

Patutlah kawan-kawan OKU yang lain lebih gemar menjual tisu, main gitar atau alat muzik walaupun kadang-kadang cara ini menjadi isu di dada-dada akhbar dan TB... tapi itulah jalan yang mudah tanpa risiko... "OKU buta menjual tisu - satu sendiket penipuan lah, sampai bila harus beginilah... macam-macam tajuk yang boleh dijadikan isi bagi melariskan perniagaan mereka.

Tapi aku sedar dan tahu inilah keperitannya bila menjalankan di kedai dan tanggungannya boleh menyebabkan otak boleh menggelegak...

Harap sudilah kawan2...  Nak joint skim cepat kaya ke, infinity ke... tak reti.  Muga ada yang sudi...






KLIK 2 KALI PADA GAMBAR, PASTU PRINT, PASTU PAS PAS KAN LAH KAT MANA-MANA DERMAWAN YANG ADA LEBIHANNYA DAN SUKA KONGSIKAN DENGAN KAWAN...

Muga semuanya mendapat ganjaran dari yang Maha Esa...

Jazakallah.

LINK BERKAITAN

Apa Komen Anda?

No comments :