Friday, October 12, 2012

Sebaiknya elakkan membaca dengan tulisan rumi ...

Seperti kelaziman, ketika menunggu seorang dua pelanggan yang berada di CC, saya akan membaca BLOG-BLOG yang ada di maya yang bersawang ini.  Saya terjumpa sepotong doa yang di tulis dalam tulisan rumi ekorang dari perkongsian seorang rakan ;

SINI  dari blog INI

Saya sendiri merasa janggal membaca doa tersebut yang di kongsikan kepada pembaca dengan tulisan rumi tersebut.  Saya buatkan semula gambar tersebut dengan meletakkan tulisan jawi doa tersebut dengan harapan, pembaca akan dapat memperbetulkan sebutannya dalam mengamalkan doa tersebut ;



 Setelah saya publiskan di FB --> https://www.facebook.com/omarbinabdulaziz







Niat saya hanya pada ayat BIL HAIRI tersebut dapat di perbetulkan sebutannya dengan BIL KHOIRI atau BIL KHOIR jika diberhentikan bacaan (Waqaf)

Saya berterima kasih kepada Tuan Haji Saad Bakar yang telah menegur akan kesilapan tersebut, yang memang saya kongsikan dengan tulisan jawi tersebut dengan niat agar bacaan tersebut dapat di perbetulkan.


































































Terima kasih pada tuan haji, kerana sudi menegur kerana jika di lihat pada WALL PAGE sayapun, sebelum ini, sememangnya saya kongsikan doa yang betulis dan bahasa Arab atau lebih kenali sebagai tulisan jawi.

KLIK  -->  https://www.facebook.com/omarbinabdulaziz/photos_stream

Terima kasih yang tidak terhingga kerana Tuan Haji sudi meng'edit'kan semula perkongsian doa yang baru agar kesilapan ini dapat di perbetulkan ;


























Semuga segala amalan kita di terima Allah...


LINK BERKAITAN

:)

-

No comments: