Saturday, June 16, 2012

Projek KPOP OKU

"Saya sedang mengusahakan projek KPOP iaitu Kursus Komputer untuk anak-anak Warga Miskin dan kurang berkemampuan. Untuk menjayakan usaha projek KPOP tersebut saya ingin mencari penaja, jika ada Para Dermawan yang sudi, bolehlah menghubungi saya Omar (Peniaga Warga OKU) di talian 012-555 0546

K - Kelas komputer tajaan dermawan
P - Peserta-peserta warga kurang berkemampuan
O - Orang kurang upaya, orang miskin dan seumpamanya
P - Pelbagai modul mengikut tahapnya

Sebagai persembahannya, saya lampirkan video ini :


Macam pelik... tapi segalanya berkemungkinan dalam dunia yang serba maju ini...

Contoh-contoh projek-projek hiburan yang di taja. Semoga ada pihak yang sudi membantu Warga Kurang Berkemampuan belajar komputer, dan secara tidak langsung memberikan ruang usaha untuk kerjaya saya. Moga ada yang sudi membantu.


Jazakallah dan ribuan terima kasih.

MOHON RIBUAN AMPUN DAN MAAF

sumber

No comments: