Tuesday, December 20, 2011

Lirik Munajat Cinta - Angah (Ali)

Munajat Cinta ini lahir dari naluri seorang insan yang telah mula merasa lemas dan takut terhadap segala perlakuan dosa dan noda yang telah dilakukan tanpa rasa malu pada Allah yang amat mengasihi setiap hambaNYA.

Atas hidayah dan petunjuk yang telah menyedarkannya, dia bermunajat di kedinginan malam untuk memohon keampunan dan merayu agar Allah menerimanya sebagai hambaNYA yang di kasihinya....



LIRIK - MUNATJAT CINTA nyanyian ANGAH (ALI SAIFUDDIN)

Di kegelapan malamku menangis
Inginku sampaikan rayuku pada MU
Walauku tahu cinta ini
Tidak semurni kasih MU yang suci

Makin aku merayu
Makin aku rindu

Ya ALLAH
Izinkan aku
Mendekati MU
Dalam Redha MU 2X

Di kegelapan malamku menangis
Inginku sampaikan rayuku pada MU
Walauku tahu cinta ini
Tidak semurni kasih MU yang suci

Makin aku merayu
Makin aku rindu

Ya ALLAH
Izinkan aku
Mendekati MU
Dalam Redha MU 2X

Dan kembali pada hidayah MU
Dan kembali pada hidayah MU

Melodi Lagu ~ Angah (Ali)
Lirik ~ Omar

KLIK - untuk mendengar lagu MUNAJAT CINTA

KLIK - untuk lagu KORBAN CINTA

No comments: