Thursday, April 21, 2016

Khidmat Pengiklanan



Anda ingin IKLANkan PRODUK atau PERKHIDMATAN perniagaan anda atau apa juga perkara berkaitan yang memerlukan anda mempromosinya di Facebook, Blog, Google+ dan lain-lain, TAPI....

> anda berhalangan kerana sibuk ?
> hanya menggunakan Facebook di Handphone?
> tidak tahu cara-caranya ?
> tiada komputer untuk menguruskannya ?
> atau apa juga masalah anda yang sewaktu dengannya ?

Jangan bazirkan masa, tenaga, bil letrik dan caj internet anda untuk buat iklan dimerata-rata tempat...

BIAR SAYA YANG BUAT SEMUA ITU..!

Kami akan POSTkan ke PAGE2 dan GROUP2 setiap hari yang anda kehendaki.

Anda hanya perlu keluarkan sedikit bayaran sahaja untuk mendapat perkhidmatan dari pihak kami...

Saya tidak menjanjikan dengan menggunakan perkhidmatan saya, perniagaan anda akan meningkat maju mendadak, namun saya percaya dengan niat anda membantu saya Warga OKU, dengan mempromosikan produk perniagaan anda, Allah yang akan memberi keberkatan dan pertolongan kepada perniagaan yang anda jalankan.

Kepada yang berminat ; hubungi omar - 012 555 0546

BERIKLAN SAMBIL MEMBANTU PERNIAGAAN WARGA OKU...
TERIMA KASIH

JIKA BERHAJAT, wasap ke nombor 012 555 0546 - omar

Apa Komen Anda?

No comments :